(03 January 2019, 14:02)nancy schreef: en jij woont ook in nederland?IK woon in België en idd sommige programma's zijn enkel te bekijken met VRT account met Belgisch adres en geverifieerd met een Belgisch telefoonnummer. Kan wel met mijn account ook kijken als ik in het buitenland zit zoals met de Kerst in Duitsland en mijn zuster die in Nederland woont. Kan dus wel alle programma's online bekijken maar slechts sommige, meestal de eigen Vlaamse programma's, downloaden. De VRT heeft blijkbaar in december een extra beveiliging ingevoerd zodat sommige programma's enkel te bekijken zijn met zo'n geverifieerd account wat voor Nederlanders in Nederland het extra moeilijk, zo niet onmogelijk maakt, om deze programma's te bekijken/downloaden.
ik kan het niet bekijken krijg dat ik in belgie moet wonen en bij downoaden een uitroepteken dat alleen in belgie gedownload kan worden en de download dus kan mislukken en als ik dan op downloaden klik krijg ik dat het geweigert is. ik probeer met de nieuwste versie portable want de gewone nieuwe kan ik nog steeds niet downloaden en met eerdere versie de downloadversie met beide lukt het niet. raar dan dat het bij jou wel gedownload kan worden. heb trouwens ook geen belgisch telefoonnummer. ben verbaasd te lezen dat het jou wel lukt om te downloaden. gebruik jij andere versie van gd?
|
Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en) |