28 December 2018, 5:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 December 2018, 5:17 door Jimmy De Smet.)
(28 December 2018, 4:33)(knip) schreef: De webmaster heeft het nooit over DRM beveiliging gehad, over wat jij zegt. En sommige programma 's zijn wel gewoon te downloaden. Dus jou logica loopt mank. Ik heb het nagekeken
ik zei nochtans duidelijk: 'een groot deel van de video's
soit, ik heb niet alle video's getest maar het lijkt er vooral op dat buitenlandse, aangekochte programma's beschermd zijn. Kan goed zijn dat de VRT nu contractueel verplicht is om die aangekochte series beter te beschermen tegen internetpiraten. Met hun eigen programma's doen ze uiteraard wat ze willen.
Trouwen, ik downloadde vaak op VRT.NU met een video downloader add-on in Firefox, en die kan er nu ook niet meer mee overweg. Het probleem ligt dus niet bij GemistDownloader. Als ik nu zo'n video download krijg ik wel nog een mp4-bestand met de juiste grootte en de juiste tijdsduur, maar het beeld is groen en gescrambled. En raad eens bij welke video's ik dat ook voor heb. Juist, bij die van VTM die ook drm hebben.
Q.E.D.