17 March 2011, 16:40
Helemaal goed, ga ik die beta downloaden, precies de functionaliteit die ik zocht. Geen probleem als het lang duurt, maar zonde om 700Mb op te slaan als het maar om 5 minuten gaat...
(17 March 2011, 15:58)Webmaster schreef:(16 March 2011, 23:35)GBO schreef: Is het op enigerlei wijze mogelijk om slechts een deel van een uitzending te downloaden? Stel de uitzending duurt een uur en ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in het stukje 0:37 t/m 0:48. Zo niet, wat is een simpele tool om uit het gedownloade totaal bestand alleen het stukje 0:37 - 0:48 te halen en op te slaan?
Beste GBO,
Dat is al mogelijk - met de betaversie van GemistDownloader. Als je een link invult, kun je vervolgens bij het knopje 'Opties' een tijdsspanne opgeven.
Echter, bij streams (dat geldt voor Uitzending Gemist en RTL Gemist) geldt dat als de begintijd later is ingesteld dan 00:00:00, het even kan duren voordat de video is binnengehaald. Desondanks kan het downloaden nooit langer duren dan het downloaden van een hele uitzending.
Webmaster