Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden
Dat klopt daarom zijn het ook sites van de commerciële omroepen. je moet er binnen een paar dagen bij zijn anders wordt het dokken. Wel wordt de download snelheid behoorlijk geknepen vooral bij de NPO sites. Zelf heb ik in het buitenland canal digitaal, dan kan ik uitzendingen gewoon op een usb schijf opnemen en later terug kijken. CDigitaal kun je per seizoen abonneren. BTW op netflix staan ook steeds meer tv series.

(01 August 2018, 11:47)rjmhijdra schreef: Dat is inderdaad een optie, ik gebruik zelf een Pipo mini-pc om via/HDMI op mijn TV te kijken, werkt hetzelfde.
Echter dan is het nog steeds voor sommige programma's beperkt qua beschikbaarheid waardoor ik niet eerst een serie kan opsparen om geheel te kijken of om mee te nemen naar camping/buitenland waar slechte internetverbinding is, dus offline wil kijken.

Kan nog steeds geen goede ripper vinden. Lijkt mij toch niet illegaal als ik het voor eigen gebruik benut aangezien ik het wel gewoon kan bekijken. Als iemand een idee heft voor een ripper voor HDMI signaal of direct vanaf stream hoor ik het wel.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden - door edje1205 - 01 August 2018, 14:24

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 14 gast(en)