Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.7  - NPO Start Plus-ondersteuning?
#4
(16 July 2018, 0:14)Roodbaard schreef: Ik heb ook een abo bij NPO-Start-Plus.

Het zit zo: als je binnen een week een reeds uitgezonden aflevering wilt downloaden, dan kan dit; ook als je bent ingelogd! De afleveringen/series die als extra content wordt aangeboden, kan je (meestal een jaar lang) terugkijken. Daar zijn uitzonderingen bij en die hebben te maken met de rechten die daarvoor door NPO betaald moet worden. Neem bijv. Homeland, elke aflevering is maar een week te herbekijken.
The Bridge is voor abo-houders al vóór uitzending te bekijken, maar niet te downloaden (wel in de week ná uitzending)

Hetzelfde geldt voor sommige gratis uitzendingen op de normale NPO gemist.
Bv de Blue Planet afleveringen zijn maar een week te downloaden na de uitzending.
Je kan nu (18-07-2018) alléén nog deel 2 downloaden, deel 1 niet meer.
Ik heb deel 1 verleden week al gedownload en nu ook deel 2.
De rest heb ik al uit 2017, behalve afl. 6 en 7. Ik moet dus even opletten in augustus.
(Via mijn profiel kan je mij evt. een Email sturen)
Antwoord


Berichten in dit topic
NPO Start Plus-ondersteuning? - door PJK - 10 July 2018, 9:45
RE: NPO Start Plus-ondersteuning? - door Webmaster - 10 July 2018, 11:01
RE: NPO Start Plus-ondersteuning? - door Roodbaard - 16 July 2018, 0:14
RE: NPO Start Plus-ondersteuning? - door WieboJW - 18 July 2018, 15:26
RE: NPO Start Plus-ondersteuning? - door Janus2018 - 08 August 2018, 15:08
RE: NPO Start Plus-ondersteuning? - door Webmaster - 09 August 2018, 14:42
RE: NPO Start Plus-ondersteuning? - door Roodbaard - 10 August 2018, 10:52

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)