08 July 2018, 23:31
(08 July 2018, 22:46)Slome schreef: Ik had ook 2.9.0.6 en kreeg bij het openen een melding over de TLS-verbinding (bijlage 1) en heb 2.9.0.7 gedownload. Toen ik het wilde installeren kreeg ik een melding : ‘Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtigingen voor het item’ (bijlage 2). Tegelijk werd de download verwijderd door Panda Protection. Bij nader onderzoek geeft Panda aan ‘Virus gedetecteerd W32/Exploit.gen’ (bijlage 3).
Vervolgens de portable versie gedownload en gepoogd te installeren, helaas weer dezelfde melding ‘Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtigingen voor het item’. Die heb ik wel....
Wat raadt u mij aan nu te doen?
Ik werk met een desktop met Windows 10.
Panda wegggooien en Windows eigen security systeem gebruiken want Windows zijn eigen systeem in met het laatste jaar zo verbeterd dat je helemaal geen apparte antivirus nodig hebt en daarnaast is Panda een verschrikkelijk slecht antivirus programma, heeft bij mij vroeger zelfs een keer heel mijn Windows 7 om zeep geholpen door na een update ineens systeem bestanden aan te zien als een virus, dit werd snel aangepast maar het kwaad was bij velen al geschied dus ook hier. Ik gebruik tegenwoordig enkel en alleen Windows 10 zijn eigen security en antivirus en echt naast dat het helemaal geen CPU kost blijf het probleemvrij en dat helemaal voor niets.
Met vriendelijke groet, penthe