(19 January 2011, 15:35)Webmaster schreef: Beste Wim,
Ik heb inmiddels van meerdere opmerkingen gekregen over het ontbreken van geluid bij uitvoer naar MPEG-2 als Windows Media Player wordt gebruikt. Ik ga uitzoeken waar de fout zit, en zal zo nodig in de volgende versie worden bijgewerkt.
Hoe het kan dat een RTL-link de ene dag wél, de andere dag níet, en dan weer wél te downloaden is, snap ik ook niet helemaal. Wellicht een storing bij de videodienst van RTL.
Met vriendelijke groet,
Webmaster
(18 February 2011, 12:42)ton schreef:(19 January 2011, 15:35)Webmaster schreef: Beste Wim,
Ik heb inmiddels van meerdere opmerkingen gekregen over het ontbreken van geluid bij uitvoer naar MPEG-2 als Windows Media Player wordt gebruikt. Ik ga uitzoeken waar de fout zit, en zal zo nodig in de volgende versie worden bijgewerkt.
Hoe het kan dat een RTL-link de ene dag wél, de andere dag níet, en dan weer wél te downloaden is, snap ik ook niet helemaal. Wellicht een storing bij de videodienst van RTL.
Met vriendelijke groet,
Webmaster
Beste Webnaster,
Bij alle bestanden die geconverteerd (naar welk formaat dan ook) worden heb ik geen geluid in Windows Media Player. Met VLC media player is beeld en geluid prima. Als ik gebruik maak van de beta versie en de directe download gebruik heb ik wel geluid in windows media player.
met vriendelijke groet
Ton