28 April 2018, 18:35
De gemistdownloader voor linux probeert tijdens het opstarten een verbinding te maken met http://www.helpdeskweb.nl/ (verkregen met de --trace optie). Als het niet lukt om deze verbinding te maken dan blijft de applicatie lang hangen (een minuut ofzo) met hoog CPU gebruik zonder het scherm (de GUI) weer te geven. De applicatie sluit daarna vanzelf af zonder verder een melding te geven.
Kan er een wijziging worden gemaakt dat de applicatie deze web request niet uitvoerd? Voor mij lijkt het voldoende dat de applicatie alleen verbinding maakt met de npo website.
Door het starten vanaf de command line is de volgende exception zichtbaar:
Ik zou ook nog verbose (-v), debug (--debug) of tracing (--trace) informatie kunnen geven als het nodig is.
Kan er een wijziging worden gemaakt dat de applicatie deze web request niet uitvoerd? Voor mij lijkt het voldoende dat de applicatie alleen verbinding maakt met de npo website.
Door het starten vanaf de command line is de volgende exception zichtbaar:
Code:
[ERROR] FATAL UNHANDLED EXCEPTION: System.Net.WebException: The request timed out
at System.Net.WebClient.DownloadDataInternal (System.Uri address, System.Net.WebRequest& request) <0x40b2d980 + 0x00323> in <filename unknown>:0
at System.Net.WebClient.DownloadString (System.Uri address) <0x40b2d730 + 0x0004f> in <filename unknown>:0
at (wrapper remoting-invoke-with-check) System.Net.WebClient:DownloadString (System.Uri)
at GemistDownloader.Controller.Core.UpdateToken () <0x40affe40 + 0x00057> in <filename unknown>:0
at MainWindow..ctor () <0x40ae6fb0 + 0x000f7> in <filename unknown>:0
at GemistDownloader.MainClass.Main (System.String[] args) <0x40ae0d50 + 0x00027> in <filename unknown>:0
Ik zou ook nog verbose (-v), debug (--debug) of tracing (--trace) informatie kunnen geven als het nodig is.