09 January 2011, 9:00
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09 January 2011, 9:03 door tine kouwenhoven.)
(09 January 2011, 8:59)b.kuyper schreef: Tine,
Probeer het eens af te spelen op een computer die "vers"geinstalleerd is.
Werkt het dan wel, dan heb je hetzelfde probleem als ik had, namelijk dat er iets mis is met een codec. Je zult dan moeten gaan zoeken naar een geschikte codec (zijn o.h.a. vrij te downloaden), installeren en proberen of het werkt. Zie een paar hints in vorige posts.
Werkt het op een "verse"PC ook niet, dan gaat er m.i. wat mis bij het opslaan, en moet je de instellingen eens goed nakijken.
Bert Kuyper
(07 January 2011, 23:28)tine kouwenhoven schreef: Ik heb een uitzending gemist en het Nieuwjaarsconcert gedownload tbv een vriend in Nieuw Zeeland die het graag op een schijfje wil. Ik heb het in MPEG gedownload, maar heb alleen het geluid, geen beeld. Op welke manier kan ik het downloaden op mijn Windows Vista met beeld, zodat het op een DVD-schijfje kan?
Tine Kouwenhoven
Dank voor de reactie. Inmiddels is het opgelost door in een ander format te downloaden, dus geen MPEG maar de eerstgenoemde video-mogelijkheid op het aan te vinken lijstje.
Ik heb weer heel wat geleerd de afgelopen dagen!
Dank,
Tine