13 February 2018, 11:19
(13 February 2018, 0:24)penthe schreef: Tja jou verhaal klopt in mijn ogen niet, HD kan nooit over component tenzij je het convert van digitaal naar analoog SD want analoog SD component kan deze digitale HDresolutie geheel niet aan.Ik heb jarenlang met analoge HD beamers gewerkt die via component of rgbhv in HD werden aangestuurd, beweren dat dit niet kan is onzin.
Ik kan de boel gewoon zonder stotteren afspelen, dus is het niet een algemeen probleem maar een lokaal probleem bij jou, je ziet er verder dan ook geen berichten over dan enkel die van jou nu.
Framerate is het aantal beeldjes per seconde, en staat los van de scherm resolutie die een stuk hogere pixelopbouw nodig heeft, dus om nu te gaan beweren dat SD analoog component een digitaal HD signaal probleemloos door kan geven is totale nonsens. En je hebt in SD net zo goed de zelfde framerates waarden aangezien deze niet resolutie gebonden zijn maar aan het aantal beeldjes per seconde.
Dus begrijp niet waarom jij een vraag plaatst als je zelf aangeeft dat een correct antwoord niet klopt?
Vervolgens begin je over analoog SD, iets wat ik helemaal niet benoem. Op het moment dat je bij een analoge source de bandbreedte verhoogt en synchronisatie etc. verhoogd heb je simpelweg te maken met analoog HD . Wist je dat er zelfs analoge HD videocameras bestonden?
Je begint vervolgens weer over sd component. Je legt me woorden in de mond die ik niet gebruik. Ik heb het niet over SD compoment, ik heb het over HD component. Vervolgens ga je herhalen wat ik zelf eerder aan je heb uitgelegd.
Laat maar zitten; ik heb geen zin om hier een complete cursus analoge&digitale video te geven. Daar heb ik geen tijd voor.