Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - Victoria's Secret Fashion Show niet te downloaden
(01 December 2017, 0:04)Webmaster schreef: Ik kan 'm momenteel niet gratis bekijken (ik krijg 'huur deze video' te zien).

Los daarvan kan het voorkomen dat je video's op KIJK.nl treft die wel gratis in je browser te bekijken zijn, maar alsnog met DRM beveiligd zijn, en derhalve niet met GemistDownloader te downloaden zijn. Dit is bijvoorbeeld het geval bij een aantal buitenlandse series die op KIJK worden aangeboden. Hier is helaas weinig aan te doen.

Ook weer een keer geprobeerd. Eerst leek de video voor mij ook niet meer te willen lopen, maar na refresh deed hij het opeens toch!

Het zou dus heel simpel voor zo'n 'gemist'-site zijn om alleen video's aan te bieden die wel op de site te zien zijn (zoals bedoeld) maar niet downloadbaar zijn. Dan vraag ik me af waarom ze dat dan niet consequent doen! Vinden ze het eigenlijk wel oké dat bepaald video's worden gedownload?

Overigens is de Victoria's Secret video gratis te downloaden op de site van Victoria's Secret.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: Victoria's Secret Fashion Show niet te downloaden - door wizzkaz - 01 December 2017, 0:23

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)