01 March 2017, 14:11
(28 February 2017, 14:53)Franky schreef: Vanochtend twee uitzendingen succesvol gedownload, maar sindsdien gaat het mis. Logboek registratie staat aan, maar ik krijg geen logboek op de locatie waar het zou moeten staan...
Het probleem verloopt in twee fasen: de eerste keer kan ik een URL invoeren en na 'Verder' krijg ik de gegevens van de video te zien en kan ik de opslaglocatie opgeven. Als ik dan op 'start download' klik krijg ik een foutmelding. Als ik daarna op 'Nieuwe download' klik en een URL (dezelfde of een andere) invoer, dan krijg ik gelijk bij 'Verder' dezelfde foutmelding. De foutmelding is:
Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer later opnieuw.
bij GemistDownloader.ManualLinksSearch.FetchNpoServe...
id, String placceholderUrl, Downloader currentDownload,
Boolean showExceptions)
Zoals gezegd: er wordt geen logboek aangemaakt, dit is alles wat ik kan vinden.
F
Helaas ook vandaag hetzelfde probleem als eerder vermeld; ik kan geen programma's downloaden van NPO omdat aangegeven wordt dat de juiste URL niet te vinden is met de opmerking probeer het later. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik. Wie weet een oplossing. NPO geeft aan dat zij het prob;leem niet (h)erkennen.