Welkom gast! Registreren
Hoe kan ik gorte groepen URLs verzamelen?
(22 February 2017, 18:05)penthe schreef: Zoek met Google eens naar bijv. "media sniffer"

Dankjewel voor een goede tip.

Ik heb tot nog toe geen programma of plug-in gevonden waarmee ik ook de URLs van de lijst onder de eerste video, de lijst met andere afleveringen, kan verzamelen. Ik blijf even zoeken, maar als iemand al een goed programma of een plug-in kan aanraden zou dat mij en anderen die dit lezen goed helpen.

Voor wie er bekend mee zijn, ik vermoedt dat dit simpel genoeg is om te doen met een greasemonkey script. Als iemand zin heeft om even een klein scriptje aan te dragen, dan kunnen we dat ook proberen natuurlijk. De URLs staan immers gewoon makkelijk leesbaar in de HTML, ze hoeven alleen nog als een kopierbaare lijst te worden weergegeven.
Antwoord

Berichten in dit topic
Hoe kan ik gorte groepen URLs verzamelen? - door User64 - 13 February 2017, 16:34
RE: Hoe kan ik gorte groepen URLs verzamelen? - door User64 - 20 February 2017, 16:23
RE: Hoe kan ik gorte groepen URLs verzamelen? - door penthe - 22 February 2017, 18:05
RE: Hoe kan ik gorte groepen URLs verzamelen? - door User64 - 23 February 2017, 18:34

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)