27 January 2017, 12:12
(27 January 2017, 3:53)User64 schreef: Ik probeer momenteel van de website van de NTR alle afleveringen van "de Aardappeleters" te downloaden.Helaas, kan ik niet meer een uitzending downloaden, omdat het downloadproces wegens een onverwachte fout wordt afgebroken en ik verwezen wordt naar de helpdeskweb.nl. Heel vervelend, want ik ben eens serie aan het opnemen en dat lukt ineens niet meer. Ik heb de meest actuele versie. Dus daar kan het niet aan liggen. wie kan mij helpen?
http://ntr.nl/De-Aardappeleters/232/archief#content
Ik voeg eerst alle afleveringen 1 voor 1 toe aan de que, en dat gaat helemaal goed. Dan start in de downloads, en na een paar seconden treedt er een error op. Ik kan dan alleen op OK klikken en dan sluit gemist downloader af.
Nu heb ik het een tweede keer geprobeerd, en het gebeurde opnieuw. Dit keer viel me op dat als ik niet op ok klik, ik weliswaar het gemistdownloader venster niet meer de focus kan geven, maar hij gaat op de achtergrond toch nog wel door met alle downloads!
Hij doet het dus gewoon nog!
Tsja dan maar lekker achterover leunen en doen alsof de error niet bestaat. Wat een luxe.
Maar toch bij deze een screenshot, want het is natuurlijk gewoon een bug die misschien in de toekomst voor grotere problemen zorgt.
Ik kan nog niet zeggen of alle downloads goed zullen gaan, ze zijn nog bezig.
Zie bijlage voor een afbeelding van de error met enige details over het onderliggende probleem.