13 January 2017, 3:38
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 January 2017, 3:48 door kanefan1984.)
@cmrboer In mijn log kwamen toch duidelijk fouten naar voren. En zoals ik al zei mijn pc werkt prima en internet ook. Heb het ook nog op een laptop geprobeerd precies hetzelfde dus lijkt me sterk dat het aan de pc of laptop ligt. Provider ook nog modem laten uitlezen geen fouten, internetkabel is pas vernieuwd. Denk eerder dat het probleem bij rtl ligt, heb hier toch al eerder op het forum mensen gezien die dezelfde problemen omschreven als ik had, downloads die niet starten of ineens uren er over doen om te downloaden terwijl normaal dat zo gedownload was. Bovendien heb de laatste maanden niks veranderd aan mijn pc en instellingen in gemistdownloader verander ik sowieso nooit.
@Webmaster Het lijkt vooralsnog voor nu weer te werken, ik zal bij eventuele problemen in de komende dagen als die zich mochten voordoen dat hier in dit topic posten. Bedankt weer voor de feedback!!
@Webmaster Het lijkt vooralsnog voor nu weer te werken, ik zal bij eventuele problemen in de komende dagen als die zich mochten voordoen dat hier in dit topic posten. Bedankt weer voor de feedback!!