Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.3  - Downloads RTL XL blijven hangen op 0%
@Webmaster heb het nagekeken hij staat op automatisch. Eerder kon ik gewoon probleemloos via rtlxl downloaden nu al een paar dagen niet meer of de downloads starten niet en blijven hangen, of er wordt slechts een gedeelte van 10 a 15 seconden gedownload en dan geeft hij aan download al 100% compleet. Of het duurt uren om een programma te downloaden wat normaal nog geen 5 minuten in beslag nam. Dit is overigens echt alleen bij de rtl xl programma's, bij npo bijvoorbeeld werkt het nog steeds als een zonnetje. Ook mijn internetverbinding al gechecked ook daar geen problemen kunnen constateren, alles loopt vlekkeloos, ook pc is virusvrij en loopt zonder problemen. Mocht je nog meer willen weten hoor ik het graag. Zoals ik al aangaf deze problemen doen zich eens in de zoveel tijd voor waardoor je bijna niks meer kunt downloaden wat ik jammer vind want ik vind je programma echt top en gebruik het echt bijna dagelijks.
Antwoord

Berichten in dit topic
Downloads RTL XL blijven hangen op 0% - door kanefan1984 - 10 January 2017, 22:58
RE: Downloads RTL XL blijven hangen op 0% - door kanefan1984 - 11 January 2017, 23:24
RE: Downloads RTL XL blijven hangen op 0% - door cmrboer - 12 January 2017, 11:19
RE: Downloads RTL XL blijven hangen op 0% - door vincie - 17 January 2017, 19:11
RE: Downloads RTL XL blijven hangen op 0% - door vincie - 17 January 2017, 21:21
RE: Downloads RTL XL blijven hangen op 0% - door vincie - 20 January 2017, 12:55

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)