Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.20 bèta  - Foutmelding bij starten gemist downloader (BETA)
(11 January 2016, 7:14)Arie schreef: Ik krijg met de nieuwe beta versie 2.8.1.20 een foutmelding (zie bijlage).
Ik werk met Windows 7 (64bit).
Als ik mijn laptop vervolgens restart,  dan kan ik het programma daarna wèl opstarten.
Helaas.... maar één keer,  want bij een volgende keer moet ik opnieuw mijn laptop restarten :-(
Voorlopig dus maar teruggegaan naar de vorige beta versie,  die overigens probleemloos werkt.  
Dank voor het melden, ik verwacht dat dit probleem in de volgende versie is opgelost.

(11 January 2016, 7:14)Arie schreef: Ik heb wel al gezien,  dat het  bestand  "GDfetch2.dll"  bij installatie niet vervangen wordt door de nieuwe versie.
Als GemistDownloader 2.8.1.20 successvol start, zou GDfetch2.dll vervangen moeten worden door een nieuwe versie.

(11 January 2016, 7:14)Arie schreef: Ik heb ook de portable versie even op een stickje uitgetest,  en die werkt tot zover wel zonder haperen.
GemistDownloader 2.8.1.20 portable werkt wel? Dat is opvallend te noemen.

(11 January 2016, 7:14)Arie schreef: Ben verder zeer tevreden met dit programma.
Vooral dat ik ook de ondertitels voor slechthorenden kan downloaden vind ik erg prettig.
Op de player van de NPO zijn die letters aan de kleine kant.  Nu kan ik ze zelf net zo groot zetten als ik ze hebben wil.
Fijn om te horen, daar doen we het voor Smilie
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: Foutmelding bij starten gemist downloader (BETA) - door Webmaster - 11 January 2016, 14:03

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)