Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.04  - Downloaden vanuit België: problemen bij RTL en KIJK
(03 October 2015, 16:49)danaresh schreef: Bij de reeks "seizen 2 van ontvoerd" krijg ik de volgende melding:
het is niet mogelijk om betaalde uitzendingen te bekijken.

De foutmelding zegt het al: de uitzending kan niet gratis worden teruggekeken, en kan om die reden ook niet gedownload worden.

(03 October 2015, 16:49)danaresh schreef: Bij expeditie Robinson krijg ik de volgende melding:
Deze website is niet ondersteund

Of

Bij "Bloed, zweet en tranen" krijg ik de volgende melding:
de server heeft een ongeldig antwoord gegeven, probeer opnieuw of neem contact op.
Om welke URLs gaat het?

(03 October 2015, 16:49)danaresh schreef: Het gebeurd ook regelmatig dat ik het volgende krijg te zien:
U kan deze video niet bekijken in het buitenland

Ik probeer te downloaden vanuit België, maar ik kan hoe langer hoe minder downloaden.
Bij RTL geldt vaak dat uitzendingen maar een week gratis terug te kijken zijn, en om die reden ook maar tot na een week van uitzending gratis te downloaden zijn. Bij SBS/KIJK geldt dat sommige uitzendingen niet te bekijken zijn uit het buitenland; ook daar kan GemistDownloader niets aan doen.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: kan bepaalde reeksen niet downloaden - door Webmaster - 04 October 2015, 12:25
RE: kan bepaalde reeksen niet downloaden - door danaresh - 04 October 2015, 13:01
RE: kan bepaalde reeksen niet downloaden - door Webmaster - 05 October 2015, 19:55

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)