18 July 2015, 15:32
Hallo,
Ik heb de instructies gevolgd:
Stap 1: Installeer Mono
Download de meest recente versie van Mono MDK voor Mac OS X via mono-project.com. Voer het .pkg-bestand uit en volg de installatie.
Stap 2: Installeer FFMPEG
Zorg ervoor dat een recente versie van FFMPEG is geïnstalleerd om GemistDownloader volledig te kunnen gebruiken. Download FFMPEG voor Mac van ffmpegmac.net en plaats de binary 'ffmpeg' in dezelfde map als GemistDownloader.exe in de volgende stap.
Stap 3: Voer GemistDownloader uit
Download de onderstaande .zip en pak deze uit. Dubbelklik op GemistDownloader.command om te starten (mogelijk moet je het bestand nog de juiste rechten geven). GemistDownloader zou nu moeten openen.
Vervolgens heb ik nu een map met 4 bestanden, namelijk:
GemistDownloader.exe
ffmpeg
GemistDownloader.command
instellingen.ini
Als ik GemistDownloader.command open in terminal krijg ik het volgende:
Download/etl/GemistDownloader.command ; exit;
logout
[Process completed]
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb de instructies gevolgd:
Stap 1: Installeer Mono
Download de meest recente versie van Mono MDK voor Mac OS X via mono-project.com. Voer het .pkg-bestand uit en volg de installatie.
Stap 2: Installeer FFMPEG
Zorg ervoor dat een recente versie van FFMPEG is geïnstalleerd om GemistDownloader volledig te kunnen gebruiken. Download FFMPEG voor Mac van ffmpegmac.net en plaats de binary 'ffmpeg' in dezelfde map als GemistDownloader.exe in de volgende stap.
Stap 3: Voer GemistDownloader uit
Download de onderstaande .zip en pak deze uit. Dubbelklik op GemistDownloader.command om te starten (mogelijk moet je het bestand nog de juiste rechten geven). GemistDownloader zou nu moeten openen.
Vervolgens heb ik nu een map met 4 bestanden, namelijk:
GemistDownloader.exe
ffmpeg
GemistDownloader.command
instellingen.ini
Als ik GemistDownloader.command open in terminal krijg ik het volgende:
Download/etl/GemistDownloader.command ; exit;
logout
[Process completed]
Wat doe ik verkeerd?