10 June 2015, 11:19
Het probleem zou moeten zijn opgelost. Mocht je nog steeds problemen ondervinden, laat het dan weten.
Ik kan dit niet reproduceren. Kun je een nieuw topic openen en aanwijzingen geven zodat ik het kan reproduceren?
(10 June 2015, 1:12)CoRoNe schreef: In dat geval is het verstandig om "Forceer gebruik ffmpeg" aan te vinken. De manier waarop RTL zijn progressive videostreams converteerd geeft bij veel Smart TVs, waaronder de mijne, audiosynchronisatie-problemen. Door m.b.v. ffmpeg de video- en audiostream in een nieuwe mp4-container te muxen is dat probleem, in ieder geval op mijn Smart TV, verholpen.GemistDownloader heeft al enige tijd bij de RTL XL-video's die progressive zijn het standaardgedrag om deze met FFMpeg binnen te halen.
(10 June 2015, 1:12)CoRoNe schreef: @ webmaster: Instellingen wijzigen vóór het downloaden van een video is geen probleem. Instellingen wijzigen ná het downloaden van een video geeft een dikke crash (met v2.8.1.8):
(...)
Ik kan dit niet reproduceren. Kun je een nieuw topic openen en aanwijzingen geven zodat ik het kan reproduceren?