17 November 2014, 22:19
Hallo daar,
Ik heb de foutmelding van de JIT-compiler als bijlage bij dit bestand gevoegd.
Ook zonder virusscanner wordt gdfetch.dll niet aangemaakt in de map welke jij hebt genoemd, wel staat daar het bestand instellingen.ini, dus het zijn ook niet de schrijfrechten, heb je daarom voor mij gdfetch.dll, dan zal het bij mij ook wel werken.
Alvast bedankt voor je antwoord en als je meer wilt weten van de foutmeldingen laat het mij dan maar weten.
Ik heb de foutmelding van de JIT-compiler als bijlage bij dit bestand gevoegd.
Ook zonder virusscanner wordt gdfetch.dll niet aangemaakt in de map welke jij hebt genoemd, wel staat daar het bestand instellingen.ini, dus het zijn ook niet de schrijfrechten, heb je daarom voor mij gdfetch.dll, dan zal het bij mij ook wel werken.
Alvast bedankt voor je antwoord en als je meer wilt weten van de foutmeldingen laat het mij dan maar weten.
(17 November 2014, 11:21)Webmaster schreef: gdfetch.dll zou automatisch moeten worden aangemaakt zodra je GemistDownloder start. Die zou te vinden moten zijn in de map %appdata%/GemistDownloader. Ik zou controleren of je in die map schrijfrechten hebt en of je antivirus GemistDownloader niet beperkt.