Ik probeerde zoëven via Internet Explorer de aflevering van De Reünie van gisteravond. (Normaal gebruik ik Opera 12.61.)
Eerst zie ik een fractie van een seconde van de uitzending van de Reünie, vervolgens een reclame die keurig wordt afgespeeld, vervolgens weer een fractie van een seconde van de Reünie, en dan:
De opgevraagde aflevering is niet beschikbaar (jwplayer).
Het klikken op Pop-out geeft geen verbetering.
Nadat ik bij de instellingen buitenland heb aangevinkt (ik woon in NL, hoor) krijg ik:
De opgevraagde aflevering is niet beschikbaar (video not found).
Ik heb toch het idee dat het probleem in (een instelling van) het modem zit, omdat het probleem zich op drie computers én bedraad én draadloos voordoet.
Maar RTL en Youtube zijn gewoon te downloaden.
Als ik de uitzending van De Reünie van vorige week zondag probeer op I.E. kan ik die gewoon afspelen. Maar niet downloaden.
Eerst zie ik een fractie van een seconde van de uitzending van de Reünie, vervolgens een reclame die keurig wordt afgespeeld, vervolgens weer een fractie van een seconde van de Reünie, en dan:
De opgevraagde aflevering is niet beschikbaar (jwplayer).
Het klikken op Pop-out geeft geen verbetering.
Nadat ik bij de instellingen buitenland heb aangevinkt (ik woon in NL, hoor) krijg ik:
De opgevraagde aflevering is niet beschikbaar (video not found).
Ik heb toch het idee dat het probleem in (een instelling van) het modem zit, omdat het probleem zich op drie computers én bedraad én draadloos voordoet.
Maar RTL en Youtube zijn gewoon te downloaden.
Als ik de uitzending van De Reünie van vorige week zondag probeer op I.E. kan ik die gewoon afspelen. Maar niet downloaden.