21 January 2014, 13:30
Ik kan het probleem in mijn testomgeving (Windows XP SP3, up-to-date) in geen van de door jullie genoemde omstandigheden reproduceren. Houd er rekening mee dat op 8 april aanstaande de ondersteuning van Windows XP door Microsoft wordt gestaakt. Vanaf dat moment wordt GemistDownloader ook niet meer ondersteund voor Windows XP. Je kunt GemistDownloader wel blijven gebruiken, maar bij besturingssysteemspecifieke problemen worden niet meer speciaal opgelost. Zoals je ook bij dit probleem merkt, kost het verhoudingsgewijs te veel tijd. Ik raad jullie aan over te stappen op Windows 8.
Citaat:Ben erachter gekomen dat het alleen optreedt als de keuzemogelijkheid "forceer gebruik ffmpeg" aangevinkt is. [...]Die optie is er voornamelijk om de filecontainer van het te downloaden bestand opnieuw op te bouwen. Sommige mediaspelers slikken de filecontainer van RTL-video's bijvoorbeeld niet. Door ffmpeg te forceren wordt de video wel op hoge snelheid gedownload, en toch een nieuwe filecontainer aangemaakt.
Waarom is deze keuzemogelijkheid er eigenlijk?