Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.05  - Downloaden van video's van Uitzending Gemist blijft hangen op initialiseren
Zal het ook gaan proberen. Bij mij doet 'ie het de ene keer wel en de andere keer niet. De laatste aflevering van Spoorloos bijv. kan ik met geen mogelijkheid downloaden, blijft hangen op initialiseren, terwijl oudere programma's zonder problemen naar binnen fietsen, met gebruikmaking van queue en al.

En wat betreft het melden... tja, het is wel een drempel dat je je moet registreren op een forum om zoiets te kunnen melden. Denk dat dat voor sommigen een brug te ver is.

Update: Heb nieuwe GD geïnstalleerd, maar werkt nog steeds niet. Sterker nog, hij blijft niet meer hangen op initialiseren, hij knalt er gewoon een foutmelding in: "GemistDownloader werkt mogelijk niet meer

Er is een fout opgetreden in GemistDownloader waardoor het programma mogelijk niet meer correct verder werkt. Als deze fout vaker voorkomt, neem dan contact op via HelpdeskWeb.nl."

En daarna kan ik 'm afsluiten, einde oefening.
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: Downloaden van video's van Uitzending Gemist blijft hangen op initialiseren - door Emigrant - 14 December 2013, 15:25

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 10 gast(en)