12 December 2013, 20:13
(12 December 2013, 16:55)Webmaster schreef: Voor welk videouitvoer kies je? (MP4? H.264?)
En wat me niet duidelijk wordt uit voorgaande conversatie, is waarom de optie 'H.264 - zonder converteren' niet volstaat. Zou je dat nog uit kunnen leggen?
Dag Webmaster.
Het volgende.
Als ik als uitvoer MP4 of H264 kies maakt niet uit, de TV loopt op beide formaten vast als ik met GemistDownloader de video's ophaal.
Op beide manieren haal ik de video's op met de optie 'H.264 - zonder converteren'.
Op het moment dat ik de USB-stick in de TV steek schakelt de TV automatisch over naar een USB-Menu en dan kan ik kiezen d.m.v. scrollen welke video ik af wil spelen.
Op het moment dat ik door het scrollen op een video kom die ik met GemistDownloader heb gedownload van RTLXL - Voetbal International, slaat de TV compleet vast, kan er niks meer mee, alleen de stekker er uit trekken.
Als ik dezelfde uitzending ophaal d.m.v. het scriptje wat CoRoNO heeft opgeschreven, en op de USB-Stick zet, dan gebeuren er geen rare dingen, ik kan er op scrollen en de video gewoon afspelen vanaf de USB-stick op mijn TV.
Als ik het "foute" videobestand door midden knip met een split-programma, kan ik beide z.g.n "foute" helften ook gewoon zonder problemen afspelen.
Ik heb 2 keer de aflevering 36 van Voetbal International gedownload.
1 Keer met het scriptje, dat bestand werd 913.335 KB groot, en 1 keer met GemistDownloader, en dat bestand werd 913.496 KB groot, dus met GemistDownloader 161 KB groter.
Ik weet niet of dit nog van enige invloed is? Dit kun je zelf ook makkelijk verifiëren.
Uitzendingen die ik ophaal met DownloaderGemist van de publieke zenders kunnen zonder probleem afgespeeld worden op de TV, alhoewel ik nooit van die lange uitzendingen van de publieke zenders opgehaald heb als van RTL-XL.
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk omschreven heb en dat het jou duidelijk is, want daar gaat het om.
Als er nog iets niet duidelijk is moet je het maar aangeven want ik weet dat problemen opsporen op deze manier erg moeilijk is en ik wil als "probleemgeval" zonder meer meewerken, tis voor het algemeen nut zullen we maar zeggen
Groeten, Willem