08 December 2013, 16:51
Die 317min. is mét converteren neem ik aan?
Ik bedoel ffmpeg de uitzending laten downloaden en gelijk in een nieuwe mp4-container stoppen. Open een command-prompt in de GemistDownloader-map en voer het volgende in:
De lange link die je ziet is de directe link van de uitzending van Voetbal International van eergisteren. Die kun je achterhalen door in GemistDownloader op de vet gedrukte titel te klikken. Natuurlijk kun je ook altijd de uitvoer-map specificeren; "D:\Videos\Voetbal International (06122013).mp4" bijvoorbeeld.
Je gebruikt GemistDownloader hier alleen om de directe link te achterhalen. FFMpeg gebruik je om de uitzending te downloaden en tegelijkertijd de video- en audio-stream in een nieuwe mp4-container te stoppen.
Probeer deze uitvoer nu eens op je tv uit.
Als je tv dat ook niet slikt en het ding accepteert wel Matroska-bestanden, dan kun je nog proberen '.mkv' als uitvoer te kiezen.
Ik bedoel ffmpeg de uitzending laten downloaden en gelijk in een nieuwe mp4-container stoppen. Open een command-prompt in de GemistDownloader-map en voer het volgende in:
Code:
ffmpeg.exe -i "http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/ipad/progressive/components/sport/voetbal_international/301265/e6e8759c-2fd9-3e11-aac9-f0eb238c098b.ssm/e6e8759c-2fd9-3e11-aac9-f0eb238c098b.mp4" -c copy "Voetbal International (06122013).mp4"
Je gebruikt GemistDownloader hier alleen om de directe link te achterhalen. FFMpeg gebruik je om de uitzending te downloaden en tegelijkertijd de video- en audio-stream in een nieuwe mp4-container te stoppen.
Probeer deze uitvoer nu eens op je tv uit.
Als je tv dat ook niet slikt en het ding accepteert wel Matroska-bestanden, dan kun je nog proberen '.mkv' als uitvoer te kiezen.