07 December 2013, 15:02
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07 December 2013, 15:06 door XanderDeWijs.)
(07 December 2013, 2:04)chocka schreef: Idd schouderophalend gelezen! Tis alleen voor diegene die ffmpeg nog gebruiken(?). En anders gebruik je gewoon toch de oude versieDat is geen optie, vandaar mijn woord DWANG. Ourdere versies werken gewoon niet.
Ik sta helemaal open voor suggesties hoe 2.7 te laten werken tot 2.7 had ik nooit een virusmelding.
En als mensen ANDERE methodes weten hoe te downloaden van de Nederlandse Gemist sites, GRAAG!
(07 December 2013, 12:25)Webmaster schreef: De conclusies die je nu trekt, zijn wel erg kort door de bocht. Dat slechts één virusscanner (bovendien een kleine en onbekende) denkt dat ffmpeg schadelijk kan zijn, betekent zeker niet dat dat ook zo is. Het moge duidelijk zijn dat het hier om een false positive gaat.
Mocht je er echt last van hebben, staat het je natuurlijk vrij om ffmpeg handmatig weg te halen.
false positive? weet ik nog zo net niet.
Maar ik ben nieuwsgierig: Waarom dat onderdeel vervangen? Ik gebruik dat omzetten niet, heb ik mijn eigen shit voor, maar waarom iets vervangen dat vrij goed werkte?