Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.05  - Downloaden van video's van Uitzending Gemist blijft hangen op initialiseren
(13 November 2013, 0:21)Webmaster schreef:
(11 November 2013, 13:43)Kerman schreef: Ok. Ik zit nu achter een andere pc in een heel ander netwerk. Hier werkt het alleen als ik direct het downloaden start zonder een lijst met te downloaden uitzendingen te maken.

Zou je in dat geval kunnen controleren of het bestand "ffmpeg.exe" aanwezig is in dezelfde map als GemistDownloader geïnstalleerd is (navigeer naar C:/Program Files/GemistDownloader of C:/Program Files (x86)/GemistDownloader).

Mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik je willen vragen deze stappen te volgen en het resultaat naar info apenstaartje helpdeskweb punt nl te sturen.

Geprobeerd. ffmpeg.exe is gewoon aanwezig. Vervolgens logboek geprobeerd te maken, maar hij geeft aan dat hij het betreffende logboekbestand niet kan vinden. Heeft dit te maken met dat het bestand misschien überhaupt niet aangemaakt is omdat hij blijft hangen bij het initialiseren?
Antwoord

Berichten in dit topic
RE: Downloaden van video's van Uitzending Gemist blijft hangen op initialiseren - door Kerman - 21 November 2013, 1:16

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)