29 October 2013, 8:33
(29 October 2013, 3:17)RAVENNEW schreef: Ik ondervind met de laatste release van GemistDownloader enige probleempjes. Ik gebruik (nog steeds) XP home SP3.Vergeet inderdaad niet snel te upgraden, de ondersteuning voor Windows XP loopt bij Microsoft binnenkort af!
(29 October 2013, 3:17)RAVENNEW schreef: 1. Ik kan geen oudere versie van GemistDownloader meer gebruiken. De versiecontrole daarvan werkt zeer dwingend. Ik MOET de laatste versie downloaden. De boodschap daarvoor uitschakelen helpt niet: ik krijg altijd de downloadpagina en de gebruikte oudere versie wordt uitgeschakeld. Ik kan dus niet meer kontroleren of hetvolgende ook geldt voor de oudere bêta versies. Is dit misschien de bedoeling?De oudere versies zijn inderdaad tamelijk 'geforceerd' uitgeschakeld, omdat ze nu vrij weinig meer doen. Uitzending Gemist en YouTube werken inmiddels niet meer en RTL XL deed het al een tijd niet meer. Dus zelfs als je de melding zou omzeilen, heb je er vrij weinig aan.
(29 October 2013, 3:17)RAVENNEW schreef: 2. Het downloaden in het algemeen lijkt langzamer te gaan dan met de vorige versies?De uitzendingen van Uitzending Gemist die er na 21 oktober 2013 op zijn gezet, zijn enkel te downloaden in het 'adaptive' formaat. Daar bestaat geen 'zonder converteren'-optie voor; het downloaden daarvan duurt dus langer. Echter is het downloaden van alle andere opties sneller dan bij de vorige versie van GemistDownloader (het downloaden naar WMV bijvoorbeeld is korter).