Welkom gast! Registreren
Gemistdownloader(BETA) werkt niet
Dat probleem heb ikzelf vooralsnog niet gehad, maar kan misschien e.e.a. een helpende hand bieden:

* Heb je op een andere pc met GemistDownloader het downloaden al geprobeerd, en zo ja geeft het programma daar ook dat probleem? Welk besturingssysteem/configuratie gebruik je?

* Zou je een downloadlink kunnen sturen zodat deze door andere forum'ers getest (pogingen) kan worden?

* Met de door jou genoemde versie had ik ook enkele problemen. De beta-versie werkt tot nu toe bij mij (ook?) naar behoren.

Ik hoop dat ik je iets opweg heb geholpen hiermee.. succes!

(15 September 2013, 16:14)GVH schreef: Wie kan mij helpen, ik heb sinds een paar dagen een gek probleem met gemist downloader.

Eerst kan je een aantal files downloaden en daarna geeft die steeds bij stap 1: geef geldige URL in, direct een rode X voor stap 1. Ook met de filmpjes die je daarvoor wel kon downloaden.

Ik heb vandaag de gemist downloader eraf gehaald en de nieuwe versie, de 2.7.0.4. Ik heb nu de BETA versie gedownload, eens kijken of die het blijft doen. Weet jij misschien een oplossing voor dit probleem.
Antwoord

Berichten in dit topic
Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Schijfie - 30 August 2013, 22:06
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Webmaster - 31 August 2013, 1:09
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Schijfie - 31 August 2013, 12:21
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Webmaster - 31 August 2013, 12:32
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Schijfie - 02 September 2013, 13:51
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Webmaster - 02 September 2013, 13:56
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Schijfie - 02 September 2013, 14:15
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door GVH - 15 September 2013, 16:14
RE: Gemistdownloader(BETA) werkt niet - door Schijfie - 15 September 2013, 21:20

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)