02 September 2013, 13:51
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02 September 2013, 13:57 door Webmaster.)
Het .log-bestand heb ik inmiddels per mail naar je gestuurd.
In de laatste regel vind ik het volgende:
"[NULL @ 01efc020] Unable to find a suitable output format for 'kandidaten'
kandidaten: Invalid argument"
In de laatste regel vind ik het volgende:
"[NULL @ 01efc020] Unable to find a suitable output format for 'kandidaten'
kandidaten: Invalid argument"
(31 August 2013, 12:32)Webmaster schreef: Zou je voor mij nog het volgende willen doen:
- Open GemistDownloader
- Klik op de I-knop, rechtsbovenin
- Selecteer “Instellingen”
- Ga naar het tabblad 'Applicatie', en zet onder 'Applicatie-instellingen' de optie ‘Logboekregistratie inschakelen’ aan
- Probeer nu de video te downloaden zodat er 'Download mislukt' verschijnt
- Toets de toetencombinatie [Windows-toets] + [R] in
- Typ %userdata%\GemistDownloader
- Mail het bestand logboek.txt naar info apenstaartje helpdeskweb punt nl.