31 August 2013, 12:32
Zou je voor mij nog het volgende willen doen:
- Open GemistDownloader
- Klik op de I-knop, rechtsbovenin
- Selecteer “Instellingen”
- Ga naar het tabblad 'Applicatie', en zet onder 'Applicatie-instellingen' de optie ‘Logboekregistratie inschakelen’ aan
- Probeer nu de video te downloaden zodat er 'Download mislukt' verschijnt
- Toets de toetencombinatie [Windows-toets] + [R] in
- Typ %userdata%\GemistDownloader
- Mail het bestand logboek.txt naar info apenstaartje helpdeskweb punt nl.
- Open GemistDownloader
- Klik op de I-knop, rechtsbovenin
- Selecteer “Instellingen”
- Ga naar het tabblad 'Applicatie', en zet onder 'Applicatie-instellingen' de optie ‘Logboekregistratie inschakelen’ aan
- Probeer nu de video te downloaden zodat er 'Download mislukt' verschijnt
- Toets de toetencombinatie [Windows-toets] + [R] in
- Typ %userdata%\GemistDownloader
- Mail het bestand logboek.txt naar info apenstaartje helpdeskweb punt nl.