Welkom gast! Registreren
Paar problemen gevonden
#1
1) GD zegt dat er een nieuwe beta-versie is, en als ik op de knop daarvoor druk, dan wordt IE opgestart met de pagina. IE is niet de standaardbrowser op mijn systeem. En meer dingen doen dit.

2) Soms komt er in de queue de status "Mislukt" zonder de mogelijkheid om opnieuw te proberen. De url kan niet gekopiëerd worden, de download kan niet worden herstart, en de knop "queue starten" doet niets. Moet ik dan handmatig de download opnieuw aan de queue toevoegen :?

3) Waarom kan GD niet altijd in de laatstgebruikte map opslaan? Nu voor iedere te downloaden video moet je elke keer eerst op "opslaan als" drukken. Ik zou liever zien dat ie de laatstgebruikte map + nieuwe filename invult en je gelijk op "start downloaden" kan drukken.

4) Kunnen de terug-knop van de muis en de backspace-knop gekoppeld worden aan de "Teruggaan"?

Paar opmerkingen over de nieuwe beta-versie:

1) Vereist .NET framework 4.0: die eis zou ik dus niet stellen, omdat dan de portable versie nogal beperkt wordt in gebruik. Je weet nooit zeker waar je een portable versie gaat gebruiken (publieke pc's enzo) en dus ook niet of .NET 4.0 aanwezig is.

2) K-Lite pack aanbieden: dat moet je ZEKER NIET DOEN. K-lite is handig voor mensen die graag de playback van video op hun pc om zeep willen helpen. Het pakket installeert een ongelofelijke bult codecs die bijna allemaal allemaal samengevat kunnen worden in één enkele codec: FFDshow. K-Lite heb je écht niet nodig. ALSJEBLIEFT verwijder dit, je krijgt er gegarandeerd klachten over, van mensen die het op jouw verzoek hebben geinstalleerd ("mja, het zal wel goed zijn...", dat soort gedachten).
Antwoord


Berichten in dit topic
Paar problemen gevonden - door thany - 14 October 2012, 4:01
RE: Paar problemen gevonden - door Webmaster - 14 October 2012, 12:13
RE: Paar problemen gevonden - door thany - 14 October 2012, 20:34
RE: Paar problemen gevonden - door Webmaster - 14 October 2012, 22:17
RE: Paar problemen gevonden - door penthe - 14 October 2012, 23:29
RE: Paar problemen gevonden - door thany - 15 October 2012, 16:01

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)