Welkom gast! Registreren
Blijft hangen op 0% en download helemaal niet met de BETA versie.
#6
Quote "De RTL iPad service die de maker van dit programma aanbiedt heeft links die eindigen op .mp4. Het is de bedoeling die link in Gemist Downloader te plakken, waarna je daarna je gewenste formaat van de uitzending kan kiezen."


En ik vertel je dat je gemistdownloader niet nodig hebt om te downloaden van de RTL ipad service, rechter muisttoets en opslaan als werkt namelijk prima, het enige is dan dat je altijd mp4 formaat krijgt. Als ik een link van RTL ipad service in gemistdownloader plak(ik begin in herhaling te vallen) werkt het ook niet goed, of ze komen niet binnen en als ze dat wel doen spelen ze niet meer af. Het zal wel een fout zijn ergens waardoor het niet goed gaat mijn gedachten zeggen dat de fout op de site ligt en niet in gemistdownloader.

Ik lees dus wel goed en jij dus niet want je kunt gewoon je favoriete programma downloaden. Ik download ze allemaal zonder gemistdownloader en dat gaat zonder problemen. Je vraag is nu dus al 2x beantwoord.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Blijft hangen op 0% en download helemaal niet met de BETA versie. - door penthe - 09 July 2012, 17:41

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)