20 July 2022, 16:07
Ik kan dit probleem helaas echt niet reproduceren.
Kun je:
1. GemistDownloader opnieuw starten
2. De GoPlay url invoeren en op "Verder" klikken
3. Als de foutmelding weer verschijnt: houdt de Windows-toets ingedrukt en druk daarna kort op de letter R.
4. In het venster dat verschijnt, typ: en druk op enter.
5. In het nieuwe Verkenner-scherm dat verschijnt, zul je het bestand "gdfetch.log" aantreffen. Kun je dit bestand als bijlage in dit topic plaatsen?
Kun je:
1. GemistDownloader opnieuw starten
2. De GoPlay url invoeren en op "Verder" klikken
3. Als de foutmelding weer verschijnt: houdt de Windows-toets ingedrukt en druk daarna kort op de letter R.
4. In het venster dat verschijnt, typ:
Code:
%appdata%\GemistDownloader
5. In het nieuwe Verkenner-scherm dat verschijnt, zul je het bestand "gdfetch.log" aantreffen. Kun je dit bestand als bijlage in dit topic plaatsen?