Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - Ondertiteling
(19 August 2020, 22:21)(knip) schreef: Hallo,

Dank voor de link. Daarmee heb ik de uitzending drie keer opgehaald:
1) Zonder ondertitels
2) Met ingebakken ondertitels
3) Met ondertitels in een los bestand

Toevallig vond ik na een klik op het tandwieltje (aan het einde van de regel die begint met "Opslaan als") een keuze "Ondertiteling..." en na een klik daarop kon ik aangeven of, en zo ja hoe ik de ondertitels wilde hebben. Zeer fraai! Ik wist niet eens dat die mogelijkheid bestond. Ik had nooit eerder op dat tandwieltje geklikt. Hopelijk is dat het antwoord op uw vraag.

Opmerkingen:
1) De download met ingebakken ondertitels duurde aanzienlijk langer dan de andere twee en daarvoor werd ik ook netjes gewaarschuwd.
2) Ik heb niet de hele uitzending bekeken maar uit wat ik heb gezien krijg ik de indruk dat alleen de Nederlandse tekst werd ondertiteld.

Laat het maar weten als u belangstelling hebt voor de bestanden want dan zal ik die via mijn webserver beschikbaar stellen.

Dank voor uw fijne reactie. En ik snap het! 
Nu ben ik op zoek naar alleen de ondertiteling van buitenlands gesproken stukken, dus niet als er Nederlands gesproken wordt. 
Welke van uw drie opties zou ik dan moeten aanvinken? Ik heb het tandwieltje gevonden, dus het moet gaan lukken zo stapsgewijs.
Antwoord

Berichten in dit topic
Ondertiteling - door ZiggySieg - 17 August 2020, 18:50
RE: Ondertiteling - door vandersluis.pe - 18 August 2020, 9:06
RE: Ondertiteling - door ZiggySieg - 19 August 2020, 20:39
RE: Ondertiteling - door vandersluis.pe - 19 August 2020, 22:21
RE: Ondertiteling - door ZiggySieg - 20 August 2020, 18:34
RE: Ondertiteling - door vandersluis.pe - 20 August 2020, 20:08
RE: Ondertiteling - door ZiggySieg - 23 August 2020, 15:48

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)