17 September 2019, 21:57
Inmiddels gebruik ik al een paar jaar GemistDownloader om eea van Youtube te downloaden en loop inmiddels tegen een paar vraagjes aan
TFH
- De laatste tijd klinkt het geluid wat blikkerig. Nu zie ik vaak als geluidskwaliteit AAC met een bitrate onder de 100kbits/sec staan. Is hier wat aan te doen?
- Clips van 24fps worden omgezet naar 25fps wat elke seconde een dubbele frame oplevert. Is het mogelijk om de originele FPS van het te downloaden bestand aan te houden of de gewenste FPS op te geven?
- Op zich heb ik aangegeven dat indien mogelijk de clip niet omgezet hoeft te worden. Maar zelfs bij een standaard 1080p clip van Youtube zie ik de processor naar 100% schieten. Kan dat kloppen?
- Is het mogelijk om de converter instellingen aan te passen? Als ik bv deze clip (https://www.youtube.com/watch?v=R_GeA-aqbdk) download op 1080p, dan wordt de kwaliteit niet echt best ;-)
- Klopt het dat het idee van de account tab is dat we straks met ons account kunnen downloaden van Youtube, dus ook de zaken met leeftijdsrestrictie? Dat zou echt tof zijn!
TFH