Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - Einde ondersteuning NPO Start?
#31
(28 February 2019, 20:08)Garthster schreef: OK, we wachten - in de tussentijd is er niets meer te downloaden, ze hebben er een Videootje van Millton opgezet, groot 2.1 Mb. Groeten, G.

Als ik een video probeer te downloaden, dan krijg ik niet het adres te zien wat in werkelijkheid wordt gedownload.
Is dat een instelling in het programma of zo?


Bijlagen Miniatuurweergaven
       
#32
(28 February 2019, 21:03)Dirkvdk schreef: Hoe heb jij die index kunnen bekijken? Door rechtstreeks https://content.omroep.nl/streams/doeg/ in de browser in te vullen?

Afgelopen nacht kreeg ik de index gewoon in beeld als ik naar die URL ging.
Inmiddels niet meer.   (ik had wel al een screenshot gemaakt,  vandaar.....)
#33
(28 February 2019, 21:38)Arie schreef: Afgelopen nacht kreeg ik de index gewoon in beeld als ik naar die URL ging.
Inmiddels niet meer.   (ik had wel al een screenshot gemaakt,  vandaar.....)

Dan zal browsen in de tussentijd op de server zijn uitgeschakeld.
#34
(28 February 2019, 21:42)Dirkvdk schreef: Dan zal browsen in de tussentijd op de server zijn uitgeschakeld.

Er wordt blijkbaar duidelijk aan het een en ander gerommeld.
Laten we er het beste maar van hopen.
#35
Met deze extensie in Chrome: Stream Video Downloader 9.2.9
kan ik wel de compete videobestanden downloaden. Kan zelfs keurig kiezen welke kwaliteit en bestandsgrootte ik wil hebben. Helaas zijn ze niet terug te kijken, omdat er DRM op zit, maar dat was volgens mij eerder ook al zo. En ondertitels heb je er ook niet bij.

Overigens werkt deze extentie pas als je in je browser het afspelen gestart hebt. Anders vindt hij geen video bestand op de pagina.
#36
     Ook ik kon tot gisteravond gewoon downloaden. Maar nu krijg ik de melding als in de bijlage waarna GemistDownloader zich afsluit. Iemand een idee waar dit aan ligt?
#37
Zelfde probleem, met verschillende programma's. Zelfs programma's van vorige week geven nu bv een filmpje van rick ashley. Vreemd. Wel benieuwd wat/wie hier achter zit.
#38
(28 February 2019, 23:12)meijercs schreef: Zelfde probleem, met verschillende programma's. Zelfs programma's van vorige week geven nu bv een filmpje van rick ashley. Vreemd. Wel benieuwd wat/wie hier achter zit.

Misschien kunnen we binnenkort wel een plaatje aanvragen :-)
#39
(28 February 2019, 3:18)Legion schreef: Daar voeg je gewoon de link in op de website en dan wordt er een download gegenereerd. Let wel even op de juiste instellingen die je wil hebben.

Zelfs als ik het via de site probeer te downloaden krijg ik nog altijd een dansende Rick Ashley te zien of een druk bezet man op een kantoor.

HELP!
#40
Er blijken storingen te zijn bij NPOstart..

zie:

https://allestoringen.nl/storing/npo
https://service.npo.nl/onderwerp/problem...p-smart-tv

Hopelijk word snel opgelost, al lijkt het op sabotage. momenteel zijn filmpjes helemaal niet meer te zien op npostart :-(


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 17 gast(en)