Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Serverfout: geen geldige TLS-verbinding
#21
Bij mij wilt het zoeken van de link niet werken
Antwoord
#22
Ik heb hier ook last van bij alle providers zoals NPO, RTL & Kijk
Antwoord
#23
Ook met 2.9.0.7 nog melding serverfout.
Antwoord
#24
Ik kan het probleem niet reproduceren, kun je een screenshot posten?
Antwoord
#25
(03 July 2018, 21:33)Webmaster schreef: Ik kan het probleem niet reproduceren, kun je een screenshot posten?

Heb (denk ik) hetzelfde probleem (al sinds gisteren)
   
Antwoord
#26
(03 July 2018, 23:40)Huugken schreef: Heb (denk ik) hetzelfde probleem (al sinds gisteren)

Ah. Ik had nog 2.9.0.5. Probleem is opgelost met 2.9.0.7...
Antwoord
#27
Als ik gemistdownloader opstart: verbinding maken met server:
DAn:
Er is een verbindingsfout opgetreden
Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server
Controleer je internetverbinding of probeer later opnieuw
De aanvraag is afgebroken.Kan geen beveiligd SSL/TLS-kanaal maken


Op een andere computer nu wel verbinding, alleen duurt het downloaden wel langer dan dat het eerst werkte.
serieafl van 50 min duurt 10-15 min downloaden.

internet is niks mis mee
hoop dat jullie het weer goed werkend kunnen krijgen
alvast bedankt
Antwoord
#28
[attachment=337 schreef:Webmaster pid='8585' dateline='1530646429']Ik kan het probleem niet reproduceren, kun je een screenshot posten?

Ik weet niet of het op mijn reactie was, maar bij deze een screenshot van de "mislukt" melding.


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#29
(04 July 2018, 0:11)mickey schreef: Als ik gemistdownloader opstart: verbinding maken met server:
DAn:
Er is een verbindingsfout opgetreden
Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server
Controleer je internetverbinding of probeer later opnieuw
De aanvraag is afgebroken.Kan geen beveiligd SSL/TLS-kanaal maken


Op een andere computer nu wel verbinding, alleen duurt het downloaden wel langer dan dat het eerst werkte.
serieafl van 50 min duurt 10-15 min downloaden.

internet is niks mis mee
hoop dat jullie het weer goed werkend kunnen krijgen
alvast bedankt

Kijk even de berichten hierboven na. Zo te lezen wat je schrijft, heb je de update nog niet geïnstalleerd. Laat Gemistdownloader zoeken naar updates en installeer hem!
Antwoord
#30
nogmaals opnieuw 2.9.0.7 geinstalleerd , maar blijf dezelfde melding krijgen
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)