Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - NPO Start: Geoblock / VPN
Op NPO kan ik vanuit België géén content downloaden die niet door NPO gemaakt is. BV. Little Britain.
Bij RTL heb ik dit ook maar kan ik door gebruik te maken van VPN alsnog de video downloaden.
Hoe komt het dat deze manier bij de éne werkt en de andere niet?
Kan ik hier iets aan doen?
Alvast bedankt.
Antwoord
(13 January 2018, 21:38)BeNeLux schreef: Op NPO kan ik vanuit België géén content downloaden die niet door NPO gemaakt is. BV. Little Britain.
Bij RTL heb ik dit ook maar kan ik door gebruik te maken van VPN alsnog de video downloaden.
Hoe komt het dat deze manier bij de éne werkt en de andere niet?
Kan ik hier iets aan doen?
Alvast bedankt.

Dan heeft NPO de VPN die je gebruikt geblokkeerd, oplossing is andere VPN gebruiken. Zodra veel mensen de zelfde VPN gebruiken hebben de omroepen dat door en blokkeren de IP-Adressen van deze VPN servers. Bijna alle gratis VPN servers zijn al geblokkeerd enkel de wat duurdere VPN services kun je dan nog gewoon gebruiken en deze kosten ongeveer bij een jaar abonnement 4 euro per maand.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(13 January 2018, 22:54)penthe schreef: Dan heeft NPO de VPN die je gebruikt geblokkeerd, oplossing is andere VPN gebruiken. Zodra veel mensen de zelfde VPN gebruiken hebben de omroepen dat door en blokkeren de IP-Adressen van deze VPN servers. Bijna alle gratis VPN servers zijn al geblokkeerd enkel de wat duurdere VPN services kun je dan nog gewoon gebruiken en deze kosten ongeveer bij een jaar abonnement 4 euro per maand.

Bedankt. Maar het bizarre is dat ik met VPN de afleveringen in mijn browser op NPO wel kan kijken maar niet downloaden. Dan geeft de gemistdownloader terug geoblockmelding.
Antwoord
Heb je het hier nu over betaald online kijken of gratis online kijken, betaald online content kun je niet downloaden namelijk.
Antwoord
(14 January 2018, 9:36)penthe schreef: Heb je het hier nu over betaald online kijken of gratis online kijken, betaald online content kun je niet downloaden namelijk.

Gratis kijken en met een add on VPN op mozilla firefox.
Antwoord
Een VPN addon in de browser werkt niet met Gemistdownloader, je zult een VPN moeten installeren zoals bijv. CyberGhost VPN die je gehele computer een ander IP-adres geeft. Vergeet daarbij nooit je email programma vooraf te sluiten anders krijg je allemaal email over het feit dat je ineens vanuit het buitenland je email binnenhaalt. Zodra je de VPN uitzet kun je het email programma weer starten.
Antwoord
Hartelijk dank
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)