Welkom gast! Registreren
DRM
Hoi, ik probeer tevergeefs programma's te downloaden, de reden is dat alle programma's beveiligd zijn met DRM. wat heb ik dan aan Gemiste Downloader als ik toch niks kan downloaden.Loser
Joe

Worship
Hoi Joe,
RTL beveiligt sinds enige tijd telkens meer producties met DRM; hierdoor is het inderdaad niet mogelijk om de uitzendingen te downloaden. Echter worden niet alle uitzendigen van RTL beveiligd: vandaar dat de optie nogwel wordt aangeboden.

Webmaster
Lees deze pagina voor uitleg over het omzeilen van de DRM.

De antwoorden in de FAQ:

Waarom krijg ik de melding 'Deze video is digitaal beveiligd'?
Door afspraken die RTL heeft gemaakt met enkele producenten, kan RTL sommige uitzendingen alleen met beveiliging (en soms daarnaast betaling) aanbieden; deze beveiligingstechniek heet DRM, Digital Rights Management. Het is helaas onmogelijk om op welke wijze dan ook DRM-beveiligde video's te converteren.

Wat is DRM?
DRM is Digital Rights Management, een techniek die streaming video's beveiligd tegen downloaden. Er bestaat vooralsnog geen omzeiling voor deze techniek.

zijn dus niet (meer) waar.
(09 October 2010, 20:24)MartZuid schreef: Lees deze pagina voor uitleg over het omzeilen van de DRM.

De antwoorden in de FAQ:

Waarom krijg ik de melding 'Deze video is digitaal beveiligd'?
Door afspraken die RTL heeft gemaakt met enkele producenten, kan RTL sommige uitzendingen alleen met beveiliging (en soms daarnaast betaling) aanbieden; deze beveiligingstechniek heet DRM, Digital Rights Management. Het is helaas onmogelijk om op welke wijze dan ook DRM-beveiligde video's te converteren.

Wat is DRM?
DRM is Digital Rights Management, een techniek die streaming video's beveiligd tegen downloaden. Er bestaat vooralsnog geen omzeiling voor deze techniek.

zijn dus niet (meer) waar.
Het omzeilen van DRM is in Nederland nog altijd verboden, hoewel dat in de VS niet meer zo is. Om DRM zelf te omzeilen moet je zelf wegen vinden; via dit forum werken we hier niet aan mee.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)