Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - VIER: Volledige uitzendingen downloaden
ik heb een vraag.
Ik wil een programma downloaden van 4 (belgische zender)
Ik krijg dit te zien: volledige afleveringen van VIER/VIJF worden tijdelijk niet ondersteund.
Wat houd dat in en wanneer kan ik dat programma dan wel downloaden?

Groetjes Nancy
Antwoord
De loginprocedure van VIER is recentelijk vernieuwd, waardoor downloaden tijdelijk niet mogelijk is, zoals aangegeven. In de volgende versie van GemistDownloader is dit hopelijk verholpen. Dit kan nog enkele weken duren. Zie ook dit topic.
Antwoord
(02 September 2017, 18:22)Webmaster schreef: De loginprocedure van VIER is recentelijk vernieuwd, waardoor downloaden tijdelijk niet mogelijk is, zoals aangegeven. In de volgende versie van GemistDownloader is dit hopelijk verholpen. Dit kan nog enkele weken duren. Zie ook dit topic.

Ok bedankt dan wacht ik af.
Antwoord
@webmaster
Enig idee wanneer vier terug ondersteund wordt en er een update komt van het programma?
Antwoord
Is er inmiddels al een idee tegen wanneer dit zou opgelost zijn???
Antwoord
Inderdaad al een tijdje. Hopelijk raakt het opgelost.
Antwoord
Is er al een idee wanneer de nieuwe vesie uitkomt? waarbij vier ook werkt?
Antwoord
Er wordt aan gewerkt. Er zijn al een aantal verbeteringen doorgevoerd voor de volgende versie, VIER ondersteuning wordt ook aan gewerkt.
Antwoord
Het nieuws waarop we allemaal hebben gewacht: ondersteuning voor volledige afleveringen van VIER.be/VIJF.be is terug! Je hoeft GemistDownloader hiervoor niet te updaten.

Graag hoor ik van jullie of het gelukt is.
Antwoord
Top!!!
Het werkt, ben Heel België bakt aan het binnenhalen.
Waar zouden we zijn zonder GemistDownloader ....
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)