Welkom gast! Registreren
downloadlijst vanop afstand aanvullen
Ik ben op zoek naar een manier om mijn favoriete programma’s te downloaden indien ik tijdelijk enkel een beperkte mobiele dataverbinding heb.
Wachten tot ik weer thuis ben, is niet altijd een oplossing aangezien niet alle programma’s zo lang beschikbaar blijven. De meest ideale oplossing zou zijn mocht ik de downloadlijst vanop afstand kunnen aanvullen. GemistDownloader zou dan thuis op een apparaat met een vaste internetverbinding open kunnen staan en elke link die vanop afstand aan de downloadlijst toegevoegd werd, automatisch beginnen downloaden. Het aan een vriend vragen die nog thuis is, is natuurlijk ook een oplossing ;).
Antwoord
Je kunt toch je computer overnemen op afstand met Teamviewer, zodat je de linkjes in kunt vullen en ook de boel kan starten en dan de Teamviewer verbinding weer verbreken. Je kunt ook een accountje aanmaken waardoor je automatish op je thuis computer terecht komt met Teamviewer.

Teamviewer is geheel gratis voor thuisgebruik.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(14 August 2017, 15:36)penthe schreef: Je kunt toch je computer overnemen op afstand met Teamviewer, zodat je de linkjes in kunt vullen en ook de boel kan starten en dan de Teamviewer verbinding weer verbreken. Je kunt ook een accountje aanmaken waardoor je automatish op je thuis computer terecht komt met Teamviewer.

Teamviewer is geheel gratis voor thuisgebruik.

Had ik ook al aan gedacht, maar dan verspil je waarschijnlijk wel wat MB's aan het streamen van het beeld. Ook is het ingeven van de links op die manier niet zo gebruiksvriendelijk hé Alright
Antwoord
Je verspild heel veel minder aan MBs dan met downloaden, en wat is er moeilijk aan copy & paste? Aan een vriend thuis vragen lijkt me juist minder gebruikers vriendelijk.

Maar misschien heeft iemand anders een beter idee, we wachten het gewoon af.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)