Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - VTM.be: Iedere uitzending beveiligd met DRM?
        Vorige week lukte het nog om de aflevering te downloaden, maar sinds deze week een queue waarschuwing (zie bijlage) voor bv;

https://vtm.be/video/volledige-afleverin...7449229000

Is dit te verhelpen, of moet er iets bij VTM veranderen?

Groet,

Joop
Antwoord
Als je de URL handmatig (dus niet via die queue) invoert, zie je waarom het niet lukt: de uitzending is beveiligd met DRM, en die uitzendingen kunnen niet gedownload worden.
Antwoord
De uitzendingen van VTM zijn blijkbaar idd sedert enkele dagen beveiligd met DRM, vreesde het al dat daar weinig aan te doen is. Bedankt voor de reactie.
Antwoord
(18 July 2017, 23:58)Webmaster schreef: Als je de URL handmatig (dus niet via die queue) invoert, zie je waarom het niet lukt: de uitzending is beveiligd met DRM, en die uitzendingen kunnen niet gedownload worden.

Dank voor de reactie. Ben overigens wel benieuwd hoe ik een URL handmatig kan invoeren en niet via de queue (ook al is het er maar 1). Er is toch geen andere mogelijkheid?

Wie helpt mij verder met mijn vraag over het handmatig invoeren van een URL en niet via de queue?
Bij voorbaat dank voor je reactie.
Antwoord
Met 'handmatig' invoeren bedoel ik het volgende: als je GemistDownloader opent, kies dan 'Uitzendingen van VTM downloaden', en niet 'Lijst met uitzendingen en videos downloaden'.

Voer vervolgens de URL in die niet werkte in de queue. Je zult nu een uitgebreidere foutmelding krijgen.
Antwoord
Het goede nieuws is, overigens, dat de meeste uitzendingen nu weer downloadbaar zouden moeten zijn. Ik hoor graag van jullie of het probleem verholpen is.
Antwoord
(27 July 2017, 0:23)Webmaster schreef: Het goede nieuws is, overigens, dat de meeste uitzendingen nu weer downloadbaar zouden moeten zijn. Ik hoor graag van jullie of het probleem verholpen is.

Geweldig! Dance Met Vier in Bed komt weer lekker binnen. Bedankt  (Y)
Antwoord
Ja, geweldig! Ik volg ook Vier in Bed van VTM, gelukkig kan ik alle oudere afleveringen nog downloaden. TOP!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)