Welkom gast! Registreren
"download mislukt"
(25 September 2010, 0:33)webmaster schreef: Beste gebruikers,
Het probleem is opgelost - de uitzendingen kunnen nu weer gedownload worden.

Bedankt voor jullie reacties,
Webmaster

Zonder het "recept" prijs te geven, wat was de oorzaak?
Het downloaden gaat weer na ingrijpen van de Webmaster! Worship
Chapeau!
Antwoord
(25 September 2010, 6:29)deepbluesky schreef: Zonder het "recept" prijs te geven, wat was de oorzaak?
Het downloaden gaat weer na ingrijpen van de Webmaster! Worship
Chapeau!
Graag gedaan Smilie
Er zat een probleem in de code, waardoor er na iedere link standaard een tab ( ) werd toegevoegd. Hierdoor kon de link niet gevonden worden, en kreeg je de foutmelding 'Download mislukt' in beeld...

Antwoord

Webmaster

Het werkt weer prima! Dank U wel!Dáág!Dáág!

Antwoord

Webmaster

Bij mij lukt het nog steeds niet helaas. Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd maar het blijft mislukken :(

Antwoord
(25 September 2010, 17:37)Lucky_Strike schreef: Bij mij lukt het nog steeds niet helaas. Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd maar het blijft mislukken :(

Kun je een link geven (die jij invoert) die niet werkt?

Webmaster
Antwoord
Het was bij mij in eerste instantie ook niet opgelost. Ik heb daarna dezelfde link nog eens geprobeerd te downloaden met een andere computer (een netbook). Daar werkte het wel. Uiteindelijk bleek het enige verschil tussen beide computers dat ik snel kon vinden het security level te zijn (Internet Options en dan het tabje "security"). Dat stond op m'n pc op "medium high" en op m'n netbook een stapje lager op "medium". Toen ik m'n PC ook op "medium" had gezet pakte hij 'm wel. Misschien is dat het ook bij jou Lucky_Strike?
Ik moet nog wel even kijken wat nu preceis het verschil is in settings tussen Medium High en Medium, want ik wil eigenlijk wel weer terug naar dat hogere security niveau.
Antwoord
Dit "probleem" kun je op je pc heel gemakkelijk opvangen. Je hoeft dan alleen voor je downloader gaat gebruiken even je settings te verzetten als je klaar bent zet je ze gewoon weer terug op hoog. Zo doe ik het zelf ook

(25 September 2010, 21:46)Joris schreef: Het was bij mij in eerste instantie ook niet opgelost. Ik heb daarna dezelfde link nog eens geprobeerd te downloaden met een andere computer (een netbook). Daar werkte het wel. Uiteindelijk bleek het enige verschil tussen beide computers dat ik snel kon vinden het security level te zijn (Internet Options en dan het tabje "security"). Dat stond op m'n pc op "medium high" en op m'n netbook een stapje lager op "medium". Toen ik m'n PC ook op "medium" had gezet pakte hij 'm wel. Misschien is dat het ook bij jou Lucky_Strike?
Ik moet nog wel even kijken wat nu preceis het verschil is in settings tussen Medium High en Medium, want ik wil eigenlijk wel weer terug naar dat hogere security niveau.

Antwoord
(25 September 2010, 21:46)Joris schreef: Uiteindelijk bleek het enige verschil tussen beide computers dat ik snel kon vinden het security level te zijn (Internet Options en dan het tabje "security"). Dat stond op m'n pc op "medium high" en op m'n netbook een stapje lager op "medium". Toen ik m'n PC ook op "medium" had gezet pakte hij 'm wel.
Heb hier eerder nog geen klachten over gehoord; heb zelf mijn Internet Explorer-beveiligingsniveau op 'Normaal-hoog' (ofwel medium high) staan, en werkt prima.

Antwoord
(26 September 2010, 16:05)webmaster schreef:
(25 September 2010, 21:46)Joris schreef: Uiteindelijk bleek het enige verschil tussen beide computers dat ik snel kon vinden het security level te zijn (Internet Options en dan het tabje "security"). Dat stond op m'n pc op "medium high" en op m'n netbook een stapje lager op "medium". Toen ik m'n PC ook op "medium" had gezet pakte hij 'm wel.
Heb hier eerder nog geen klachten over gehoord; heb zelf mijn Internet Explorer-beveiligingsniveau op 'Normaal-hoog' (ofwel medium high) staan, en werkt prima.

'mmmm ik was ook iets te snel met m'n conclusies. Het beveiligingsniveau is het misschien toch niet. Ik krijg nog steeds meestal "download mislukt" dan na een aantal keren proberen pakt ie'm opeens toch. Vreemd! Sorry dat ik het niet duidelijker kan aanduiden.
Antwoord
(27 September 2010, 23:09)Joris schreef: 'mmmm ik was ook iets te snel met m'n conclusies. Het beveiligingsniveau is het misschien toch niet. Ik krijg nog steeds meestal "download mislukt" dan na een aantal keren proberen pakt ie'm opeens toch. Vreemd! Sorry dat ik het niet duidelijker kan aanduiden.

Geen probleem, vervelend dat je telkens die foutmelding krijgt. Controleer of je firewall de applicaties GemistDownloader.exe en Mencoder.exe volledig toegang geeft tot het internet; mocht dat niet helpen: schakel via instellingen het logboek in. In de map %appdata%/gemistdownloader staat het bestand logboek.txt. Dat kun je naar me mailen (zie contact). Zo kan ik analyseren wat er fout gaat.

Webmaster
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)