Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - Foutmelding downloaden NPO.nl
Sinds vanochtend is de website van de NPO vernieuwd. Dit zorgt er alleen voor als ik een willekeurige uitzending wil downloaden, ik steeds maar dezelfde foutmelding krijg!

[Afbeelding: 2jfddzp.jpg]
Antwoord
De NPO blijft maar innoveren :-(
Antwoord
Hier exact dezelfde foutmelding.
Dus op dit topic gereageerd, om op de hoogte te blijven :-)
Antwoord
Het ziet er naar uit dat de NPO een vernieuwd videoplatform heeft. Als gevolg hiervan is de ondersteuning voor NPO.nl binnen GemistDownloader enigszins gebroken. Ik hoop later vandaag de ondersteuning volledig te herstellen.

Uitzendingen via NPO.nl zouden nu weer te downloaden moeten zijn. Downloaden van NPO-uitzendingen via andere websites kan nog steeds foutmeldingen op blijven leveren.
Antwoord
(04 July 2017, 9:33)Webmaster schreef: Het ziet er naar uit dat de NPO een vernieuwd videoplatform heeft. Als gevolg hiervan is de ondersteuning voor NPO.nl binnen GemistDownloader enigszins gebroken. Ik hoop later vandaag de ondersteuning volledig te herstellen.

Uitzendingen via NPO.nl zouden nu weer te downloaden moeten zijn. Downloaden van NPO-uitzendingen via andere websites kan nog steeds foutmeldingen op blijven leveren.

Hoera, hij doet het weer.
Zeer bedankt voor de snelle reparatie!
Antwoord
(04 July 2017, 9:33)Webmaster schreef: Het ziet er naar uit dat de NPO een vernieuwd videoplatform heeft. Als gevolg hiervan is de ondersteuning voor NPO.nl binnen GemistDownloader enigszins gebroken. Ik hoop later vandaag de ondersteuning volledig te herstellen.

Van de nieuwe NPO site zijn programma's lastiger te downloaden. Nu moet ik een programma eerst openen en dan heb ik de URL om te gebruiken. Beetje omslachtig of is er een andere optie? Bij de vorige NPO site kon je de URL gewoon aanklikken en dan in de Downloader kopiëren. Graag een reactie en met alvast dank.
Antwoord
Gebruik binnen NPO.nl de "Gids". Veel handiger met meteen de juiste URL's.
Antwoord
(05 July 2017, 7:50)cmrboer schreef: Gebruik binnen NPO.nl de "Gids". Veel handiger met meteen de juiste URL's.

Die gebruik ik al zo lang ik Gemist Downloader gebruik (en dat is al een tijd) echter NPO heeft de gids plotsklaps vernieuwd en krijg je de URL's niet meer via het Gids-overzicht. Kan zijn dat er een eenvoudiger manier is, want nu moet ik dus programma's eerst 'openen' om de bijbehorende URL te vinden. Zie mijn vraag/opmerking van eerder. Lees graag een reactie (van wie ook) en met alvast dank.
Antwoord
loopt nog steeds niet bij mij, heb alles geprobeerd

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(05 July 2017, 15:00)Garthster schreef: loopt nog steeds niet bij mij, heb alles geprobeerd

Dit is een ander probleem - deze video is niet te downloaden vanuit het buitenland, en het lijkt erop dat dat bij jou het geval is. Als je de video niet in je browser kan afspelen, kun je 'm meestal ook niet downloaden met GemistDownloader.

GemistDownloader geeft nu een duidelijke foutmelding als georestricties het downloaden onmogelijk maken.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)