Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.4  - VRTNU klankprobleem
Sinds enkele dagen is er een probleem met de downloads op VRTNU.
Met de portabele versie is de video beschikbaar ,maar geen klank meer. Met de geinstalleerde versie fout na enkele seconden. Tear
Op 2 pc uitgetest.
Nog iemand ?
Antwoord
Ja, heb gisteren een download gedaan en geluid werkte niet. Vanmorgen lukte het dan weer wel, maar nu 2 nieuwe downloads en weer geen geluid...
Antwoord
Ik heb het probleem ook. Video downloaden (Iedereen beroemd van 23/6) lukt prima, maar er zit geen geluid bij.
Antwoord
Ik heb hetzelfde probleem. Heb een mailtje naar de support gestuurd.
Antwoord
Daarnet opnieuw geprobeert te downloaden (Occupied aflevering 6 en 7) en werkt nog steeds niet.
Heb nu al van alles geprobeerd, maar lukt niet...
Antwoord
Ik heb video's gedownload die ik al eerder heb gedownload met geluid erbij. Nu werkt het niet meer.
Of het probleem ligt bij gemistdownloader (vermoed ik) of VRTNU gebruikt een ander extentie of codec...
Ik kan het niet vinden :(

Ook op 2 toestellen geprobeert. Mijn PC en mijn laptop..., beiden hetzelfde resultaat...
Antwoord
Zelfde probleem hier..
Antwoord
Hier hetzelfde probleem, tot 20 juni alles okay maar daarna meestal zonder geluid. Heb eens getest met Iedereen beroemd van 20 juni, had ik al gedownload en met geluid maar nu opnieuw gedownload en dus zonder geluid.
Antwoord
Hopelijk kan het snel opgelost worden.
Antwoord
Dank iedereen voor het melden.
Ik heb een wijziging doorgevoerd, kunnen jullie laten weten of het probleem voor jullie hiermee opgelost is?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 10 gast(en)