Welkom gast! Registreren
Filmpjes van SBS worden niet volledig afgehaald
Beste,

ik probeer de filmpjes van "Undercover in Nederland" af te halen, onderandere volgende link:

http://www.sbs6.nl/web/show/id=117418/la...695/page=1

Het gaat hier om afleveringen van 45 minuten, maar bij verschillende afleveringen, meldt GemistDownloader dat ie op minder als 100% klaar is...Resultaat is een stukje film van variabele lengte (5min, 4min, 30 min,...)

Firewall staat uit, draadloze verbinding blijft 100% online. Mijn OS is Vista.

Maakt het uit of ik in België zit? Ik denk het niet, aangezien ik hier al mensen heb gezien die het programma vanuit China gebruiken.
Voor welke uitvoer wordt gekozen? (WMV, MP4, DivX, etc)
Dat je in België zit, moet geen probleem zijn.

Wat je ook kunt doen is via de groene [ I ] -> 'Instellingen' -> 'Logboek inschakelen' aanvinken. Het logboek in C:\users\%username%\appdata\roaming\GemistDownloader\logboek.txt kun je dan in een e-mail (klik voor het e-mailadres) naar me toesturen.

Webmaster
(27 August 2010, 13:28)Beaglewings schreef: Beste,

ik probeer de filmpjes van "Undercover in Nederland" af te halen, onderandere volgende link:

http://www.sbs6.nl/web/show/id=117418/la...695/page=1

Het gaat hier om afleveringen van 45 minuten, maar bij verschillende afleveringen, meldt GemistDownloader dat ie op minder als 100% klaar is...Resultaat is een stukje film van variabele lengte (5min, 4min, 30 min,...)

Firewall staat uit, draadloze verbinding blijft 100% online. Mijn OS is Vista.

Maakt het uit of ik in België zit? Ik denk het niet, aangezien ik hier al mensen heb gezien die het programma vanuit China gebruiken.
Ik heb deze aflevering met de link die je hierboven vermeld heb ook gedownload om te testen, uitvoer ipod/iphone gekozen en alles ging goed, de hele aflevering is gedownload.
(27 August 2010, 15:53)Alkmaar schreef: Ik heb deze aflevering met de link die je hierboven vermeld heb ook gedownload om te testen, uitvoer ipod/iphone gekozen en alles ging goed, de hele aflevering is gedownload.

Dank je alle twee, ik ga het onmiddelijk testen Smilie ik was nu aan het klooien met die streams in vlc te recorden Smilie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)