Welkom gast! Registreren
Probleem met NPO.nl
Vanochtend twee uitzendingen succesvol gedownload, maar sindsdien gaat het mis. Logboek registratie staat aan, maar ik krijg geen logboek op de locatie waar het zou moeten staan...

Het probleem verloopt in twee fasen: de eerste keer kan ik een URL invoeren en na 'Verder' krijg ik de gegevens van de video te zien en kan ik de opslaglocatie opgeven. Als ik dan op 'start download' klik krijg ik een foutmelding. Als ik daarna op 'Nieuwe download'  klik en een URL (dezelfde of een andere) invoer, dan krijg ik gelijk bij 'Verder' dezelfde foutmelding. De foutmelding is:

Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer later opnieuw.

bij GemistDownloader.ManualLinksSearch.FetchNpoServe...
id, String placceholderUrl, Downloader currentDownload,
Boolean showExceptions)

Zoals gezegd: er wordt geen logboek aangemaakt, dit is alles wat ik kan vinden.

F
Bij mij dezelfde foutmelding. Kan momenteel niets van NPO downloaden!
Hier hetzelfde verhaal, kan niets downloaden.
Bij mij hetzelfde. Ook programma's die ik in het weekend nog wel kon downloaden gaan nu ook niet meer.
(28 February 2017, 14:53)Franky schreef: Vanochtend twee uitzendingen succesvol gedownload, maar sindsdien gaat het mis. Logboek registratie staat aan, maar ik krijg geen logboek op de locatie waar het zou moeten staan...

Het probleem verloopt in twee fasen: de eerste keer kan ik een URL invoeren en na 'Verder' krijg ik de gegevens van de video te zien en kan ik de opslaglocatie opgeven. Als ik dan op 'start download' klik krijg ik een foutmelding. Als ik daarna op 'Nieuwe download'  klik en een URL (dezelfde of een andere) invoer, dan krijg ik gelijk bij 'Verder' dezelfde foutmelding. De foutmelding is:

Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van de juiste URL. Probeer later opnieuw.

bij GemistDownloader.ManualLinksSearch.FetchNpoServe...
id, String placceholderUrl, Downloader currentDownload,
Boolean showExceptions)

Zoals gezegd: er wordt geen logboek aangemaakt, dit is alles wat ik kan vinden.

F
Al jaren naar aller tevredenheid en met veel plezier gebruik ik Downloader Gemist en voor het eerst bij NPO.NL geen download mogelijk. Zelfde melding als hierboven. Ik hoop dat het opgelost kan worden.
Bert
Hier exact hetzelfde probleem met NPO.
Hier ook KIJK.nl werkt dan wel .
Devolgende uitzendingen werken ook niet in gemistdl (ik denk geheel NPO niet)
http://www.npo.nl/zorg-nu/28-02-2017/AT_2068366
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/28...KN_1687995

Ik reeg bij deze steeds deze foutmelding: "Gemistdownloader.ManualLinksSearch.FetchNpoServer(id, String placeholderUrl, Downloader currentDownload, Boolean showExceptions)

Eerst dacht ik dat het te maken kon hebben met het feit dat de uitzending zelf niet beschikbaar was, maar een aflevering van enkele dagen geleden gaat ook nog steeds niet, bv van vtm
http://vtm.be/video/?f[0]=sm_field_video_origin_cms_longform%3AVolledige%20afleveringen&aid=167627
Gisterenavond lukte het zowel met Gemistdownloader als met de NPO plugin van Kodi niet om van de NPO website te downloaden, dus het lijkt iets met een aanpassing bij NPO te zijn.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)