Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.2  - Onverwachte fout - werkt mogelijk niet meer
Ik probeer momenteel van de website van de NTR alle afleveringen van "de Aardappeleters" te downloaden.
http://ntr.nl/De-Aardappeleters/232/archief#content
Ik voeg eerst alle afleveringen 1 voor 1 toe aan de que, en dat gaat helemaal goed. Dan start in de downloads, en na een paar seconden treedt er een error op. Ik kan dan alleen op OK klikken en dan sluit gemist downloader af.
Nu heb ik het een tweede keer geprobeerd, en het gebeurde opnieuw. Dit keer viel me op dat als ik niet op ok klik, ik weliswaar het gemistdownloader venster niet meer de focus kan geven, maar hij gaat op de achtergrond toch nog wel door met alle downloads!
Hij doet het dus gewoon nog!
Tsja dan maar lekker achterover leunen en doen alsof de error niet bestaat. Wat een luxe.

Maar toch bij deze een screenshot, want het is natuurlijk gewoon een bug die misschien in de toekomst voor grotere problemen zorgt.
Ik kan nog niet zeggen of alle downloads goed zullen gaan, ze zijn nog bezig.
Zie bijlage voor een afbeelding van de error met enige details over het onderliggende probleem.

Antwoord
Ik kan er inmiddels aan toe voegen dat deze error zich per item waaraan de downloader is begonnen herhaalt. Als een item is voltooid en de volgende start opent er een nieuwe error, ik moet ze dus laten opstapelen als ik niet op ok wil klikken. Maar de downloads gaan gewoon door.
Antwoord
Alle downloads zijn succesvol afgerond, en het bleek dat ik wel degelijk nog gewoon het venster kon blijven gebruiken. Naast de meldingen zelf heb ik niets abnormaals opgemerkt.
Antwoord
(27 January 2017, 3:53)User64 schreef: Ik probeer momenteel van de website van de NTR alle afleveringen van "de Aardappeleters" te downloaden.
http://ntr.nl/De-Aardappeleters/232/archief#content
Ik voeg eerst alle afleveringen 1 voor 1 toe aan de que, en dat gaat helemaal goed. Dan start in de downloads, en na een paar seconden treedt er een error op. Ik kan dan alleen op OK klikken en dan sluit gemist downloader af.
Nu heb ik het een tweede keer geprobeerd, en het gebeurde opnieuw. Dit keer viel me op dat als ik niet op ok klik, ik weliswaar het gemistdownloader venster niet meer de focus kan geven, maar hij gaat op de achtergrond toch nog wel door met alle downloads!
Hij doet het dus gewoon nog!
Tsja dan maar lekker achterover leunen en doen alsof de error niet bestaat. Wat een luxe.

Maar toch bij deze een screenshot, want het is natuurlijk gewoon een bug die misschien in de toekomst voor grotere problemen zorgt.
Ik kan nog niet zeggen of alle downloads goed zullen gaan, ze zijn nog bezig.
Zie bijlage voor een afbeelding van de error met enige details over het onderliggende probleem.
Helaas, kan ik niet meer een uitzending downloaden, omdat het downloadproces wegens een onverwachte fout wordt afgebroken en ik verwezen wordt naar de helpdeskweb.nl. Heel vervelend, want ik ben eens serie aan het opnemen en dat lukt ineens niet meer. Ik heb de meest actuele versie. Dus daar kan het niet aan liggen. wie kan mij helpen?
Antwoord
Helaas kan ik sinds 25 januari geen programma's meer downloaden via Gemist Downloader. Alles loopt naar wens tot het downloaden begint en dan wordt het afgebroken wegens een onverwachte fout en dien ik mij tot helpdeskweb.nl te wenden. ik heb de meest recente versie, dus daaraan ligt het niet. heel verveland want ik ben een serie aan het downloaden. Wie kan mij helpen??
Antwoord
(27 January 2017, 12:15)Yvonne schreef: Helaas kan ik sinds 25 januari geen programma's meer downloaden via Gemist Downloader. Alles loopt naar wens tot het downloaden begint en dan wordt het afgebroken wegens een onverwachte fout en dien ik mij tot helpdeskweb.nl te wenden. ik heb de meest recente versie, dus daaraan ligt het niet. heel verveland want ik ben  een serie aan het downloaden. Wie kan mij helpen??

Het probleem lijkt te zijn dat de ondertiteling niet meer kan worden opgehaald. Dat geeft de foutmelding.
Je kunt 2 dingen doen, niet op ok klikken als de foutmelding komt, de download loopt dan gewoon door, of bij instellingen (het radartje) aangeven dat je geen ondertiteling wil.
In beide gevallen krijg je dan ook geen ondertiteling.
Antwoord
Kan sinds 25-01-2017 geen uitzendingen van NPO 1,2,3 meer downloaden via /(?). er wordt aangegevn dat er sprake is van een onbekende fout waardoor het downloadproces geen doorgang vindt. Ik gebruik de meest recente versie. Het probleem doet zich op al mijn Windows computers. Probramma's vanb bijvoorbeeld net 5 worden wel keurig afgerond. wat is her mis, wie kan mij helpen?
Antwoord
Help! Ook bij mij gaat het downloaden niet meer, ik krijg dezelfde foutmelding. En ik download juist mét ondertitels (vond het ook een supergoede mogelijkheid binnen Gemist Downloader) omdat er bij ons een slechthorende in huis is en die op deze manier ook de Nederlands gesproken uitzendingen kan volgen.

Kunnen jullie misschien kijken of deze bug of wijziging aangepast kan worden zodat we weer kunnen downloaden mét ondertitels?

Dank jullie wel, jullie doen topwerk!
Antwoord
(27 January 2017, 14:50)Yvonne schreef: Kan sinds 25-01-2017 geen uitzendingen van NPO 1,2,3 meer downloaden via /(?). er wordt aangegevn dat er sprake is van een onbekende fout waardoor het downloadproces geen doorgang vindt. Ik gebruik de meest recente versie. Het probleem doet zich op al mijn Windows computers. Probramma's vanb bijvoorbeeld net 5 worden wel keurig afgerond. wat is her mis, wie kan mij helpen?

Ik heb de tip gevolgd van Alblas en nu kan ik wel downloaden, maar dan zonder ondertitels. Maar hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik de ondertitels mee kan downloaden i.v.m. een gehoorprobleem. ?Wie kan mij helpen?
Antwoord
Ik verwacht dit weekend een oplossing voor het probleem met de ondertitels - wordt aangewerkt!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)